Aspectul motivational în predarea lecturii în a doua limba
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
656 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-26 13:09
SM ISO690:2012
COLENCIUC, Inna. Motivational aspect in teaching second language reading. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: in the context of mentality's transformation, Ed. 7, 8-9 decembrie 2016, Chişinău. Chişinău, 2017: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 7, pp. 203-206. ISBN 978-9975-108-27-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 7, 2016
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
7, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2016

Aspectul motivational în predarea lecturii în a doua limba

Motivational aspect in teaching second language reading


Pag. 203-206

Colenciuc Inna
 
Free International University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2020


Rezumat

This article is devoted to the role of motivation in the process of teaching reading in the English language. The author makes her theoretical research by presenting different conceptions connected to motivation. She offers a detailed analysis of instructional strategies in the classroom to create a dynamic environment where students become better readers.

Prezentul articol este consacrat rolului motivaţiei în procesul de predare a lecturii în limba engleză. Autorul face o incursiune teoretică prezentând diferite concepţii cu privire la motivaţie. Ea propune o analiză detaliată a strategiilor de instruire în sala de studii pentru a creea o atmosferă dinamică îndemnând studenţii să devină cititori mai buni.

Cuvinte-cheie
self-determination theory, extrinsic motivation, intrinsic motivation, Autonomy, competence,

teoria autodeterminării, motivaţia extrinsecă, motivaţia intrinsecă, autonomie, competenţă