IBN
  



  













    
  


    
Close

Afiliat la Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău

2023 - 4

Implementarea învățării bazate pe provocări în predarea cursului „Programarea device-urilor mobile”
Veveriță Tatiana
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 1(31) / 2023 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 7 July, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Methodological prescriptions for implementing the Design Thinking Learning method
Braicov Andrei , Veveriță Tatiana
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 3(33) / 2023 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 2 November, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modern approaches to programming mobile devices
Veveriță Tatiana
Science and education: new approaches and perspectives. Selective collection of abstracts
Seria 25. 2023. Chişinău. (CEP UPSC. 55-55_2.
Disponibil online 6 November, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abordarea învățării bazate pe proiecte prin integrarea STEAM în studierea educației digitale la clasele primare
Veveriță Tatiana
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a. 2023. Chişinău. CEP UPSC. 374-380.
Disponibil online 8 December, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2022 - 1

Utilizarea realității augmentate și virtuale în proiectele steam la clasele primare
Veveriță Tatiana
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a. 2022. Chişinău. Tipografia UST. 360-365.
Disponibil online 23 November, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5