Articolul precedent |
Articolul urmator |
142 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 17:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.025:004 (2) |
Kinds of school providing general education (2016) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4184) |
SM ISO690:2012 VEVERIȚĂ, Tatiana. Abordarea învățării bazate pe proiecte prin integrarea STEAM în studierea educației digitale la clasele primare. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 374-380. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p374-380 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 3-a, 2023 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p374-380 | |||||||
CZU: 373.3.025:004 | |||||||
Pag. 374-380 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Acest articol abordează importanța învățării bazate pe proiecte STEAM în dezvoltarea competențelor digitale ale elevilor din învățământul primar. Se prezintă modalități de integrare a conceptelor de știință, tehnologie, inginerie, arte și matematică în studierea Educației Digitale pentru a înțelege rețelele Internet și modul în care dispozitivele digitale sunt conectate. Prin intermediul activităților descrise, elevii își dezvoltă abilitățile de gândire critică, comunicare, rezolvare a problemelor și înțelegerea conceptelor matematice în contextul tehnologiei digitale. |
|||||||
Cuvinte-cheie educație digitală, învățarea bazată pe proiecte STEAM, reţeaua Internet, digital education, project-based STEAM learning, the Internet network |
|||||||
|