Abordarea învățării bazate pe proiecte prin integrarea STEAM în studierea educației digitale la clasele primare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
142 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 17:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.025:004 (2)
Kinds of school providing general education (2016)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4184)
SM ISO690:2012
VEVERIȚĂ, Tatiana. Abordarea învățării bazate pe proiecte prin integrarea STEAM în studierea educației digitale la clasele primare. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 374-380. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p374-380
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a, 2023
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023

Abordarea învățării bazate pe proiecte prin integrarea STEAM în studierea educației digitale la clasele primare

DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p374-380
CZU: 373.3.025:004

Pag. 374-380

Veveriță Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 8 decembrie 2023


Rezumat

Acest articol abordează importanța învățării bazate pe proiecte STEAM în dezvoltarea competențelor digitale ale elevilor din învățământul primar. Se prezintă modalități de integrare a conceptelor de știință, tehnologie, inginerie, arte și matematică în studierea Educației Digitale pentru a înțelege rețelele Internet și modul în care dispozitivele digitale sunt conectate. Prin intermediul activităților descrise, elevii își dezvoltă abilitățile de gândire critică, comunicare, rezolvare a problemelor și înțelegerea conceptelor matematice în contextul tehnologiei digitale.

This article discusses the importance of project-based STEAM learning in developing the digital skills of primary school students. It presents the ways to integrate the concepts of science, technology, engineering, arts, and mathematics into the study of Digital Education to understand the Internet networks and how digital devices are connected. Through the described activities, students develop critical thinking, communication, problem-solving skills, and an understanding of mathematical concepts in the context of digital technology.

Cuvinte-cheie
educație digitală, învățarea bazată pe proiecte STEAM, reţeaua Internet,

digital education, project-based STEAM learning, the Internet network