IBN
  



  













    
  


    
Close

Afiliat la Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova

2022 - 1

Influența factorilor mediului extern asupra competitivității întreprinderii
Petrovici Sergiu
30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness
Vol.1. 2022. Chișinău, Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 307-308.
Disponibil online 10 May, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2020 - 1

Stimularea muncii ca factor hotărâtor în sporirea competitivității întreprinderii
Petrovici Sergiu
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşteriiCulegere de rezumate
Ediţia a 22-a. 2020. Chişinău Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 16-19.
Disponibil online 8 December, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 2

Posibilităţile asigurării şi sporirii competitivităţii întreprinderilor în cooperaţia de consum
Petrovici Sergiu
Dezvoltarea inovativă, colaborativă, incluzivă a cooperativelor: teorie, practică, perspectiveConferinţa ştiinţifico-practică internaţională
V.1. 2018. Chișinău, Republica Moldova. Univ. Cooperatist-Comercială din Moldova. 65-68.
Disponibil online 31 January, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Posibilităţi de utilizare a conceptelor cheie pentru evaluarea aspectelor de concurenţă în sectorul comerţului interior în Republica Moldova
Petrovici Sergiu , Muştuc Svetlana
Dezvoltarea inovativă, colaborativă, incluzivă a cooperativelor: teorie, practică, perspectiveConferinţa ştiinţifico-practică internaţională
V.2. 2018. Chișinău, Republica Moldova. Univ. Cooperatist-Comercială din Moldova. 102-107.
Disponibil online 4 February, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 1

Methodical approach of assessing competitiveness in domestic trade and in consumer cooperation
Petrovici Sergiu , Muştuc Svetlana
Journal of Research on Trade, Management and Economic Development
Nr. 1 / 2016 / ISSN 2345-1424 / ISSNe 2345-1483
Disponibil online 9 August, 2016
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2015 - 4

Formation and development of product competitive policy at enterprises based on marketing research
Petrovici Sergiu , Muştuc Svetlana
Journal of Research on Trade, Management and Economic Development
Nr. 2 / 2015 / ISSN 2345-1424 / ISSNe 2345-1483
Disponibil online 16 December, 2015
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reglementarea pieţei cerealelor ca bază de asigurare a securităţii alimentare naţionale
Petrovici Sergiu , Mîrza Sergiu
Aspecte ale dezvoltării potenţialului economico-managerial în contextul asigurării securităţii naţionale
Secț. 1-3. 2015. Bălți. Tipografia din Bălţi. 143-146.
Disponibil online 3 August, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The assessment of regulations imposed on enterprises’ competition on the market of the Republic of Moldova
Petrovici Sergiu , Muştuc Svetlana
Journal of Research on Trade, Management and Economic Development
Nr. 1 / 2015 / ISSN 2345-1424 / ISSNe 2345-1483
Disponibil online 2 November, 2015
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea strategică a pieței cerealelor în baza abordării de marketing
Petrovici Sergiu , Mîrza Sergiu
Economica
Nr. 3(93) / 2015 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 26 October, 2015
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2014 - 1

Improvement of price formation mechanism in public eating establishments
Petrovici Sergiu
Journal of Research on Trade, Management and Economic Development
Nr. 2 / 2014 / ISSN 2345-1424 / ISSNe 2345-1483
Disponibil online 12 November, 2014
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2013 - 5

Specificul activităţii de marketing a întreprinderilor pe piaţa cerealelor
Petrovici Sergiu , Mîrza Sergiu
Economie Lucrări ştiinţifice
Vol.37. 2013. Chișinău, Republica Moldova. Centrul editorial UASM. 116-118.
Disponibil online 12 April, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Analiza situaţiei pieţei pâinii şi produselor de panificaţie în republică şi cooperaţia de consum
Petrovici Sergiu , Dumbrava Doina
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Nr. 11(2) / 2013 / ISSN 1857-1239
Disponibil online 8 December, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alegerea strategiei de marketing în domeniul comerţului şi alimentaţiei publice ca o condiţie a perfecţionării cadrului normativ
Petrovici Sergiu , Tăzlăvan Doina
Economica
Nr. 2(84) / 2013 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 27 November, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Specificul formării preţurilor la produsele şi serviciile întreprinderilor alimentaţiei publice în cooperaţia de consum
Petrovici Sergiu
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Nr. 11(2) / 2013 / ISSN 1857-1239
Disponibil online 29 November, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Analiza asigurării cu informaţii a întreprinderilor de comerţ şi alimentaţie publică
Petrovici Sergiu
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Nr. 12(2) / 2013 / ISSN 1857-1239
Disponibil online 27 February, 2014
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2012 - 3

Formarea şi asigurarea competitivităţii pîinii şi produselor de panificaţie pe piaţă în baza activităţii de marketing
Petrovici Sergiu , Dumbrava Dorina
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Nr. 10 / 2012 / ISSN 1857-1239
Disponibil online 9 December, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Direcţii strategice de dezvoltare a pieţei produselor şi serviciilor din alimentaţia publică
Petrovici Sergiu , Tăzlăvan Doina
Economica
Nr. 2(80) / 2012 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 5 December, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Direcţiile de reorganizare a structurii întreprinderilor cooperatiste în baza viziunii de marketing şi abordarii logistice
Petrovici Sergiu , Gudima Ala
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Nr. 10 / 2012 / ISSN 1857-1239
Disponibil online 29 November, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2011 - 2

Pregătirea şi aplicarea în practică a studiilor de caz ca mijloc de asigurare a calităţii învăţămîntului universitar
Petrovici Sergiu , Muştuc Svetlana
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Nr. 8 / 2011 / ISSN 1857-1239
Disponibil online 10 December, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cercetarea dimensiunilor pieţei rurale în baza conceptului de marketing inovaţional
Petrovici Sergiu
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Nr. 9(1) / 2011 / ISSN 1857-1239
Disponibil online 30 November, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-20 of 20