Specificul formării preţurilor la produsele şi serviciile întreprinderilor alimentaţiei publice în cooperaţia de consum
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
927 23
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-02 16:22
SM ISO690:2012
PETROVICI, Sergiu. Specificul formării preţurilor la produsele şi serviciile întreprinderilor alimentaţiei publice în cooperaţia de consum . In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2013, nr. 11(2), pp. 63-70. ISSN 1857-1239.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Numărul 11(2) / 2013 / ISSN 1857-1239

Specificul formării preţurilor la produsele şi serviciile întreprinderilor alimentaţiei publice în cooperaţia de consum

Pag. 63-70

Petrovici Sergiu
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
Disponibil în IBN: 29 noiembrie 2013


Rezumat

The author mentions that the following elements should be taken into consideration for a realistic determination of prices: break-even point analysis, typification of public catering companies according to different criteria, location of public catering companies, estimation of demand for goods and services in public catering, determination of interconnection between demand and offer for goods and services in public catering, identification of potential consumers and segments of market, level of correlation between the price and marketing mix components (product, place, promotion).

Cuvinte-cheie
break-even point analysis, public catering companies, segments of market,

marketing mix