Formarea şi asigurarea competitivităţii pîinii şi produselor de panificaţie pe piaţă în baza activităţii de marketing
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1468 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 19:50
SM ISO690:2012
PETROVICI, Sergiu, DUMBRAVA, Dorina. Formarea şi asigurarea competitivităţii pîinii şi produselor de panificaţie pe piaţă în baza activităţii de marketing . In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2012, nr. 10, pp. 104-108. ISSN 1857-1239.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Numărul 10 / 2012 / ISSN 1857-1239

Formarea şi asigurarea competitivităţii pîinii şi produselor de panificaţie pe piaţă în baza activităţii de marketing

Pag. 104-108

Petrovici Sergiu, Dumbrava Dorina
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 9 decembrie 2013


Rezumat

The manufacturing end sealing the competitive product is the main objective of enterprise activities as well as the main objective of economic development of the state. The problem bread bakery competitive product is a social problem is a Republic of Moldova.

Cuvinte-cheie
manufacturing, product, competitive, objective, development