Lista publicaţiilor: Gangan Andrei (3), Descărcări - 3, Vizualizări - 438
Articole în materiale ale conferințelor
Necesitatea implimentării principiilor marketingului strategic în Republica Moldova |
Gangan Andrei |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor |
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. Tehnica-UTM. 509-510. |
Disponibil online 2 June, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-172 |
Consumatorul – riscul de confuzie şi asociere |
Capbătut Victoria, Gangan Andrei |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor |
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. Editura “Tehnica-UTM”. 334-335. |
Disponibil online 2 July, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-144 |
Cultura – ca factor ce determină consumul |
Gangan Andrei |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor |
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. Editura “Tehnica-UTM”. 336-337. |
Disponibil online 2 July, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-122 |