Necesitatea implimentării principiilor marketingului strategic în Republica Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
175 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 15:13
SM ISO690:2012
GANGAN, Andrei. Necesitatea implimentării principiilor marketingului strategic în Republica Moldova. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor: consacrată celei de-a 50-a Aniversări a U.T.M., 20-21 octombrie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.3, pp. 509-510. ISBN 978-9975-45-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Vol.3, 2014
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor"
Chișinău, Moldova, 20-21 octombrie 2014

Necesitatea implimentării principiilor marketingului strategic în Republica Moldova


Pag. 509-510

Gangan Andrei
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 2 iunie 2023


Rezumat

Marketingul strategic presupune un şir complex de activităţi privind studierea aprofundată a pieţe în continuă modificare, şi selectarea acelor oportunităţi de afaceri, ce ar asigura un nivel stabil de venituri în perioadă îndelungată de timp. La prima vedere implementarea principiilor marketingului strategic în Republica Moldova necesită cheltuieli substanţiale. În perspectivă aceste cheltuieli se vor recupera şi vor asigura avantaje competitive agenţilor economici.

Cuvinte-cheie
decizii operative, decizii strategice, marketing strategic, marketing operativ, avantajele competitive, cercetarea pieţei