IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afiliat la Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău

2022 - 1

The importance of elaborating and implementing pedagogical innovations for career advancement
Bushnaq Tatiana , Borozan Maia
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a. 2022. Bălți. Tipografia din Bălţi. 40-46.
Disponibil online 14 March, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2012 - 2

Recognizing Phraseological Units while Working with Literature
Bushnaq Tatiana , Cameneva Zinaida
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine
Ediția 2-a. 2012. Chișinău, Republica Moldova. Universitatea Liberă Internațională din Moldova. 36-41.
Disponibil online 16 October, 2018
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indicatori ai eficienţei tehnologiilor comunicative de predare a frazeologismelor engleze în învăţămîntul superior
Sadovei Larisa , Bushnaq Tatiana
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 31 August, 2017
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2011 - 2

Integrarea tehnologiilor comunicative de predare – învăţare – evaluare a frazeologismelor engleze în învăţământul superior
Bushnaq Tatiana
Revistă de știinţe socioumane
Nr. 1(17) / 2011 / ISSN 1857-0119 / ISSNe 2587-330X
Disponibil online 13 December, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Importanţa includerii frazeologismelor în curriculumul universitar
Bushnaq Tatiana
Revistă de știinţe socioumane
Nr. 1(17) / 2011 / ISSN 1857-0119 / ISSNe 2587-330X
Disponibil online 11 December, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5