ORCiD
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 2
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 9
Методика оценки конкурентных позиций продукта в восприятии потребителей |
Арикова Любовь |
Молдавская экономическая академия |
Economica |
Nr. 3(117) / 2021 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 13 October, 2021. Descarcări-1. Vizualizări-303 |
Strategii de marketing specifice poziţionării produselor pe piaţă |
Aricova Liubov |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Economica |
Nr. 2(108) / 2019 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 13 August, 2019. Descarcări-91. Vizualizări-930 |