Reactualizarea concepului de optimizare/ dezvoltare a curriculumului educaţional
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
464 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 14:03
SM ISO690:2012
GUŢU, Vladimir. Reactualizarea concepului de optimizare/ dezvoltare a curriculumului educaţional. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 282-290. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Reactualizarea concepului de optimizare/ dezvoltare a curriculumului educaţional


Pag. 282-290

Guţu Vladimir
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 24 februarie 2020


Rezumat

The concept of „optimization” is approached from the perspective of postmodernity and treated as a theory, the principles and strategy for obtaining better results. The current approach to this problem relates primarily on the „optimize curriculum” and „curriculum development”. In the context of this approach was developed referential optimization training process.