Articolul precedent |
Articolul urmator |
463 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 14:03 |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir. Reactualizarea concepului de optimizare/ dezvoltare a curriculumului educaţional. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 282-290. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 282-290 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The concept of „optimization” is approached from the perspective of postmodernity and treated as a theory, the principles and strategy for obtaining better results. The current approach to this problem relates primarily on the „optimize curriculum” and „curriculum development”. In the context of this approach was developed referential optimization training process. |
||||||
|