Articolul precedent |
Articolul urmator |
505 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-28 16:59 |
SM ISO690:2012 GÎNCU, Irina. Abordarea problemei valorilor în învăţământul superior în documentele de politică educaţională a Uniunii Europene. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 110-115. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 110-115 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article studies the problems connected with values and professional education. The author points out the efforts of the European Union to promote human values through education. Studying thoroughly a collection of treaties which date back to 1960s, their evolution from the point of view of value internalization, the author comes to the conclusion that professional education tends more to efficiency than to problems of human development. |
||||||
|