Abordarea problemei valorilor în învăţământul superior în documentele de politică educaţională a Uniunii Europene
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
492 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-28 16:59
SM ISO690:2012
GÎNCU, Irina. Abordarea problemei valorilor în învăţământul superior în documentele de politică educaţională a Uniunii Europene. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 110-115. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Abordarea problemei valorilor în învăţământul superior în documentele de politică educaţională a Uniunii Europene


Pag. 110-115

Gîncu Irina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 23 februarie 2020


Rezumat

The article studies the problems connected with values and professional education. The author points out the efforts of the European Union to promote human values through education. Studying thoroughly a collection of treaties which date back to 1960s, their evolution from the point of view of value internalization, the author comes to the conclusion that professional education tends more to efficiency than to problems of human development.