Articolul precedent |
Articolul urmator |
586 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-28 11:27 |
SM ISO690:2012 GHICOV, Adrian. Învăţarea constructivistă, siguranţa cunoaşterii şi textualitatea. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 23-31. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 23-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The paper addresses the constructive learning focused on interpretative paradigm, the conceptualization being identified as a form of construction. An increasing role has in this process the learning of Type Network with the idea of building learning in a reality and for a reality where “everything” is text. It is capitalized the security notions of learning, autonomy, cognitive diplomacy and knowledge ordering etc. |
||||||
|