Învăţarea constructivistă, siguranţa cunoaşterii şi textualitatea
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
586 28
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-28 11:27
SM ISO690:2012
GHICOV, Adrian. Învăţarea constructivistă, siguranţa cunoaşterii şi textualitatea. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 23-31. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Învăţarea constructivistă, siguranţa cunoaşterii şi textualitatea


Pag. 23-31

Ghicov Adrian
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 23 februarie 2020


Rezumat

The paper addresses the constructive learning focused on interpretative paradigm, the conceptualization being identified as a form of construction. An increasing role has in this process the learning of Type Network with the idea of building learning in a reality and for a reality where “everything” is text. It is capitalized the security notions of learning, autonomy, cognitive diplomacy and knowledge ordering etc.