Consideraţiuni cu privire la predarea pronunţiei în contextul formării competenţelor comunicative
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
486 0
SM ISO690:2012
CHIRDEACHIN, Alexei, BABÂRĂ, Nicanor. Consideraţiuni cu privire la predarea pronunţiei în contextul formării competenţelor comunicative. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 499-500. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Consideraţiuni cu privire la predarea pronunţiei în contextul formării competenţelor comunicative


Pag. 499-500

Chirdeachin Alexei1, Babâră Nicanor2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 7 decembrie 2019


Rezumat

The process of formation and development of communicative competences includes three levels of knowledge acquisition: Knowledge, application and integration. From this point of view, in this article there is touched upon the issue of pronunciation teaching as a component part of the present process, taking into account phonetics as a basic language compartment both linguistically and didactically.