Articolul precedent |
Articolul urmator |
486 0 |
SM ISO690:2012 CHIRDEACHIN, Alexei, BABÂRĂ, Nicanor. Consideraţiuni cu privire la predarea pronunţiei în contextul formării competenţelor comunicative. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 499-500. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 499-500 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The process of formation and development of communicative competences includes three levels of knowledge acquisition: Knowledge, application and integration. From this point of view, in this article there is touched upon the issue of pronunciation teaching as a component part of the present process, taking into account phonetics as a basic language compartment both linguistically and didactically. |
||||||
|