Marketingul educaţional – una din condiţiile managementului de calitate a curriculumului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
352 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-11 10:37
SM ISO690:2012
POGOLŞA, Lilia. Marketingul educaţional – una din condiţiile managementului de calitate a curriculumului. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 331-334. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Marketingul educaţional – una din condiţiile managementului de calitate a curriculumului


Pag. 331-334

Pogolşa Lilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2019


Rezumat

The article presents the approaches of educational marketing, marketing planning for effective implementation of school curriculum.