Articolul precedent |
Articolul urmator |
352 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-11 10:37 |
SM ISO690:2012 POGOLŞA, Lilia. Marketingul educaţional – una din condiţiile managementului de calitate a curriculumului. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 331-334. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 331-334 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents the approaches of educational marketing, marketing planning for effective implementation of school curriculum. |
||||||
|