Articolul precedent |
Articolul urmator |
700 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-05 16:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.133.1 (33) |
Probleme generale de didactică și metodică (1255) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (248) |
SM ISO690:2012 BAHNEANU, Vitalina. Ou finis le français general et ou commence le français sur objectifs specifique? In: Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice, 14 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2018, Vol.50, pp. 418-423. ISBN 978-9975-64-299-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice Vol.50, 2018 |
||||||
Conferința "Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice" Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.133.1 | ||||||
Pag. 418-423 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article deals with a short history of the occurrence and evolution of the phrases "French specialty language" and "French language with specific objectives" from the moment of its emergence to the present. The specialized French language arises from the necessity to adapt it to a professional activity. That is why knowledge of the factors underlying success, that is learning a foreign specialized language, is the concern of the specialists in the domain. The basis of a French specialty lesson does constitute verbal communication and simulation. |
||||||
Cuvinte-cheie specialty language, French with special objectives, professionalism, fail, success, training |
||||||
|