Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
804 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-27 16:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942:373.31:316.6 (1) |
Psihologie (3416) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026) |
Psihologie socială (983) |
SM ISO690:2012 CERLAT, Raisa. Profiluri psihosociale ale cadrelor didactice stabile/instabile emoțional. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 220-226. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942:373.31:316.6 | ||||||
Pag. 220-226 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este reflectată conceptualizarea profilurilor psihosociale ale cadrelor didactice stabile/instabile emoțional și caracteristica acestora prin prisma diferențelor semnificative înregistrate. Este elucidat impactul real al stabilității emo-ționale în activitatea profesională (dar și personală) a cadrelor didactice din învățământul primar |
||||||
Cuvinte-cheie stabilitate emoțională, instabilitate emoţională, cadre didactice, cercetare empirică, profiluri psiho-sociale, diferențe semnificative, impact homeostatic și adaptativ, emotional stability, emotional instability, teachers, empirical research, psychosocial profiles, significant differences, homeostatic and adaptive impact |
||||||
|