Profiluri psihosociale ale cadrelor didactice stabile/instabile emoțional
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
804 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-27 16:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942:373.31:316.6 (1)
Psihologie (3416)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026)
Psihologie socială (983)
SM ISO690:2012
CERLAT, Raisa. Profiluri psihosociale ale cadrelor didactice stabile/instabile emoțional. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 220-226. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Profiluri psihosociale ale cadrelor didactice stabile/instabile emoțional

Psychosocial profiles of teachers emotional stable/ unstable

CZU: 159.942:373.31:316.6

Pag. 220-226

Cerlat Raisa
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 1 octombrie 2019


Rezumat

În articol este reflectată conceptualizarea profilurilor psihosociale ale cadrelor didactice stabile/instabile emoțional și caracteristica acestora prin prisma diferențelor semnificative înregistrate. Este elucidat impactul real al stabilității emo-ționale în activitatea profesională (dar și personală) a cadrelor didactice din învățământul primar

The content of the article reflects the conceptualization of the psychosocial profiles of teachers emotionally stable/ unstable and their characteristics in terms of significant differences. It elucidates the real impact of emotional stability in work (and also professionally) of teachers from the primary school.

Cuvinte-cheie
stabilitate emoțională, instabilitate emoţională, cadre didactice, cercetare empirică, profiluri psiho-sociale, diferențe semnificative, impact homeostatic și adaptativ,

emotional stability, emotional instability, teachers, empirical research, psychosocial profiles, significant differences, homeostatic and adaptive impact