Un curriculum pentru formarea competenței de argumentare: Învățăm să vorbim argumentat
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
863 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-10 15:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.04 (262)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250)
SM ISO690:2012
HADÎRCĂ, Maria, GRÎU, Natalia. Un curriculum pentru formarea competenței de argumentare: Învățăm să vorbim argumentat. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 2(62), pp. 21-26. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(62) / 2019 / ISSN 1811-5470

Un curriculum pentru formarea competenței de argumentare: Învățăm să vorbim argumentat

A curriculum for the training competence of argumentation: learn to speak argued

CZU: 37.04

Pag. 21-26

Hadîrcă Maria1, Grîu Natalia2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Ministerul Educației, Culturii și Cercetării
 
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2019


Rezumat

We live in a world of communication. Hence, the interest in communication in general, as a process deriving from the real conditions of human life, but also in order to master effective communication strategies, including argumentation as well as the natural desire of every young or adult child to know communicate.

Cuvinte-cheie
communication, argumentation, communication society, optional discipline, cooperation principle, politeness principle, discussion, debate, presentation, formative evaluation