Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
863 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-10 15:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.04 (262) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria, GRÎU, Natalia. Un curriculum pentru formarea competenței de argumentare: Învățăm să vorbim argumentat. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 2(62), pp. 21-26. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(62) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.04 | ||||||
Pag. 21-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
We live in a world of communication. Hence, the interest in communication in general, as a process deriving from the real conditions of human life, but also in order to master effective communication strategies, including argumentation as well as the natural desire of every young or adult child to know communicate. |
||||||
Cuvinte-cheie communication, argumentation, communication society, optional discipline, cooperation principle, politeness principle, discussion, debate, presentation, formative evaluation |
||||||
|