Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
718 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 14:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37(73) (1) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 DRAGUŢA, Oxana. Testările standardizate, ajută sau dăunează? Experiența americană In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 5-6(105-106), pp. 54-57. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(105-106) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37(73) | ||||||
Pag. 54-57 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol autoarea face o scurtă incursiune în una din cele mai dezbătute teme din educația SUA – testele standardizate, referindu-se la originea, reacția publică, recomandările pentru a lupta cu efectele negative ale acestora, precum și la practicile bune de evaluare. Experiența altor țări în domeniul educației nu poate fi preluată întocmai, dar ne îndeamnă să reflectăm asupra situației noastre și să căutăm soluții la probleme, care, deseori, sunt similare. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, teste standardizate, impact, SUA, assessment, standardized testing, impact, USA |
||||||
|