Testările standardizate, ajută sau dăunează? Experiența americană
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
718 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 14:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37(73) (1)
Educație (14334)
SM ISO690:2012
DRAGUŢA, Oxana. Testările standardizate, ajută sau dăunează? Experiența americană In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 5-6(105-106), pp. 54-57. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(105-106) / 2017 / ISSN 1810-6455

Testările standardizate, ajută sau dăunează? Experiența americană

Standardized Tests: Do They Help or Harm? American Experience

CZU: 37(73)

Pag. 54-57

Draguţa Oxana
 
Centrul Educaţional Pro Didactica
 
 
Disponibil în IBN: 11 septembrie 2019


Rezumat

În articol autoarea face o scurtă incursiune în una din cele mai dezbătute teme din educația SUA – testele standardizate, referindu-se la originea, reacția publică, recomandările pentru a lupta cu efectele negative ale acestora, precum și la practicile bune de evaluare. Experiența altor țări în domeniul educației nu poate fi preluată întocmai, dar ne îndeamnă să reflectăm asupra situației noastre și să căutăm soluții la probleme, care, deseori, sunt similare.

In the current article the author introduces the reader into one of the most debated topics in US education, standardized tests: origins, public reaction, recommendations to fight their negative effects, and best practices. The experience of foreign educational systems, though cannot be copied, represent an additional reason to reflect about our situation and to find solution to problems, that are often similar.

Cuvinte-cheie
evaluare, teste standardizate, impact, SUA,

assessment, standardized testing, impact, USA