Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
805 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-07 20:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014(498) (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4067) |
SM ISO690:2012 IORDACHE, Claudia-Gabriela. Resursele educaționale deschise în România: de la idee la practică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 5-6(105-106), pp. 51-53. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(105-106) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014(498) | ||||||
Pag. 51-53 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
La sfârșitul anului 2017, Ministerul Educației Naționale (MEN) din România își asumă crearea a 7200 de materiale de învățare, resurse educaționale deschise (RED), printr-un proiect finanțat din fonduri europene. După cinci ani, în care organizații ale societății civile au încercat să convingă decidenții să adopte paradigma educației deschise și au contribuit la introducerea în documente strategice a unor referințe care să permită utilizarea resurselor educaționale deschise, MEN face un pas concret și facilitează producerea RED. Articolul sintetizează traseul RED de la idee la practică în România, marchează sincopele introducerii RED în sistemul educațional și provocările unei politici pentru educația deschisă. |
||||||
Cuvinte-cheie educație deschisă, resurse educaţionale deschise, politici educaţionale, Open education, Open Educational Resources, educational policy |
||||||
|