Utilizarea tehnologiilor informaţionale în procesul instructiv-educativ la orele de biologie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
499 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-02 13:26
SM ISO690:2012
MALAI, Tatiana, NEDBALIUC, Rodica, NEDBALIUC, Boris. Utilizarea tehnologiilor informaţionale în procesul instructiv-educativ la orele de biologie. In: Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani : Probleme actuale ale didacticii ștințelor, 24-25 septembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015, Vol. 3, pp. 13-19. ISBN 978-9975-76-161-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani
Vol. 3, 2015
Conferința "Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani"
Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2015

Utilizarea tehnologiilor informaţionale în procesul instructiv-educativ la orele de biologie


Pag. 13-19

Malai Tatiana1, Nedbaliuc Rodica2, Nedbaliuc Boris2
 
1 Gimnaziul Cobusca Veche, Anenii Noi,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2019


Rezumat

Prin implementarea tehnologiilor informaţionale se doreşte încurajarea învăţământului inovativ şi stimularea creativităţii atât a profesorilor cât şi a elevilor. Utilizarea calculatorului în cadrul orelor de biologie trebuie realizată astfel încât să îmbunătăţească calitativ procesul instructiv-educativ. Calculatorul trebuie folosit pentru formarea unor deprinderi care să permită elevului să se adapteze la cerinţele procesului instructiv aflat în evoluţie permanentă. Această schimbare în sistemul de învăţământ pune accent pe formare de competenţe la elevi.

The information technology implementation aims at encouraging innovative education and stimulating creativity of both teachers and students. During biology classes the computer must be used in such a way that the quality of the educational process improves. The computer should be used to train the skills that allow the student to adapt them to permanently evolving learning process requirements. This change in the education system focuses on training students’ skills.