Individualizarea formării și necesitatea extinderii noțiunii de instruire
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
685 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-09 13:36
SM ISO690:2012
LUPU, Ilie, CABAC, Ghenadie. Individualizarea formării și necesitatea extinderii noțiunii de instruire. In: Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani : Probleme actuale ale didacticii ștințelor, 24-25 septembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015, Vol. 3, pp. 134-141. ISBN 978-9975-76-161-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani
Vol. 3, 2015
Conferința "Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani"
Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2015

Individualizarea formării și necesitatea extinderii noțiunii de instruire


Pag. 134-141

Lupu Ilie, Cabac Ghenadie
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2019


Rezumat

În dependență de modelul instruirii adoptat: centrat pe profesor sau centrat pe student, deosebim două semnificații ale noțiunii de individualizare a instruirii: abordarea individuală și individualizarea propriu-zisă. În articol sunt comparate cele două semnificații și este demonstrat faptul că individualizarea impune extinderea noțiunii de instruire și lărgirea funcțiilor cadrului didactic (tutore, curator de conținut).

Depending on the adopted instruction model: teacher-centered or student-centered, we distinguish two meanings of the concept of individualization of instruction: the individual approach and individualization itself. The article compares the two meanings and the fact that individualization imposes the extension of the concept instruction and the widening of the functions of the teaching staff (tutor, content curator) is demonstrated.