Articolul precedent |
Articolul urmator |
685 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-09 13:36 |
SM ISO690:2012 LUPU, Ilie, CABAC, Ghenadie. Individualizarea formării și necesitatea extinderii noțiunii de instruire. In: Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani : Probleme actuale ale didacticii ștințelor, 24-25 septembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015, Vol. 3, pp. 134-141. ISBN 978-9975-76-161-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani Vol. 3, 2015 |
||||||
Conferința "Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani" Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 134-141 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În dependență de modelul instruirii adoptat: centrat pe profesor sau centrat pe student, deosebim două semnificații ale noțiunii de individualizare a instruirii: abordarea individuală și individualizarea propriu-zisă. În articol sunt comparate cele două semnificații și este demonstrat faptul că individualizarea impune extinderea noțiunii de instruire și lărgirea funcțiilor cadrului didactic (tutore, curator de conținut). |
||||||
|