Articolul precedent |
Articolul urmator |
682 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-15 16:48 |
SM ISO690:2012 CHIRDEACHIN, Alexei, BABÂRĂ, Nicanor, SULAC, Sofia, USATÎI, Larisa. Reflectarea predării–învăţării de pronunţie a limbilor străine în curriculumul şcolar în contextul formării şi dezvoltării competenţelor de comunicare orală (ciclul gimnazial). In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 267-271. ISBN 978-9975-48. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Curriculumul şcolar 2018 | ||||||
Conferința "Curriculumul şcolar" 1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 267-271 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present article is a continuation of the article addressing the issues related to the current school curriculum for foreign languages in elementary classes. That of secondary classesisalso oriented towards the formation and development of communication skills. It targets certain sub-competencies, forms of content presentation and learning activities. In this context, the present work addresses the issue of teaching and learning of pronunciation of foreign languages in secondary school in the context of formation and development of oral communication competences. |
||||||
|