Reflectarea predării–învăţării de pronunţie a limbilor străine în curriculumul şcolar în contextul formării şi dezvoltării competenţelor de comunicare orală (ciclul primar)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
649 20
Ultima descărcare din IBN:
2021-12-16 17:06
SM ISO690:2012
CHIRDEACHIN, Alexei, BABÂRĂ, Nicanor, SULAC, Sofia, USATÎI, Larisa. Reflectarea predării–învăţării de pronunţie a limbilor străine în curriculumul şcolar în contextul formării şi dezvoltării competenţelor de comunicare orală (ciclul primar). In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 263-266. ISBN 978-9975-48.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Curriculumul şcolar 2018
Conferința "Curriculumul şcolar"
1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018

Reflectarea predării–învăţării de pronunţie a limbilor străine în curriculumul şcolar în contextul formării şi dezvoltării competenţelor de comunicare orală (ciclul primar)


Pag. 263-266

Chirdeachin Alexei1, Babâră Nicanor2, Sulac Sofia2, Usatîi Larisa3
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea de Stat din Comrat,
3 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2018


Rezumat

The current school curriculum for foreign languages in elementary classes is oriented towards the formation and development of communication skills. It targets certain sub-competencies, forms of content presentation and learning activities. In this context, the present work addresses the issue of teaching and learning of pronunciation of foreign languages in elementary school in the context of formation and development of oral communication competences.