Abordări teoretice ale noului curriculum privind formarea competențelor de comunicare la preșcolari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
938 46
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 22:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2+37.016.046 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
DUMINICĂ, Stella. Abordări teoretice ale noului curriculum privind formarea competențelor de comunicare la preșcolari. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 65-68. ISBN 978-9975-88-042-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2018
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2018

Abordări teoretice ale noului curriculum privind formarea competențelor de comunicare la preșcolari

CZU: 373.2+37.016.046

Pag. 65-68

Duminică Stella
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2018


Rezumat

The upgraded and competence-based curriculum provides for the process of education not in the transmission of information, but increasingly adheres to the concept of education as a process of forming a creative and unique attitude that is specific to each child. Proposed process requirements appear in the educational profile of the proposed child of education in our age, and are no longer anchored in the amount of knowledge and skills acquired through education, but in skills training, which relates to vital knowledge, skills and abilities at school debut.