Impactul activităţilor de modelare în dezvoltarea motricităţii fine la preşcolari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
941 85
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-11 11:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.015.3 (23)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
DASCAL, Angela. Impactul activităţilor de modelare în dezvoltarea motricităţii fine la preşcolari. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 60-65. ISBN 978-9975-88-042-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2018
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2018

Impactul activităţilor de modelare în dezvoltarea motricităţii fine la preşcolari

CZU: 373.2.015.3

Pag. 60-65

Dascal Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2018


Rezumat

Modeling is fun for children of all ages. It urges the child to analyze, investigate, compare, draw a conclusion, involving more sense organs in the process of examining the object. Each child needs experiences that match their level of development, and a simple piece of soft clay or plasticine is perfect. By modeling, the child acquires numbered capacities for birds, animals, which are then conditioned by the changes recorded by the child's memory.