Articolul precedent |
Articolul urmator |
941 85 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-11 11:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.015.3 (23) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 DASCAL, Angela. Impactul activităţilor de modelare în dezvoltarea motricităţii fine la preşcolari. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 60-65. ISBN 978-9975-88-042-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.015.3 | ||||||
Pag. 60-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Modeling is fun for children of all ages. It urges the child to analyze, investigate, compare, draw a conclusion, involving more sense organs in the process of examining the object. Each child needs experiences that match their level of development, and a simple piece of soft clay or plasticine is perfect. By modeling, the child acquires numbered capacities for birds, animals, which are then conditioned by the changes recorded by the child's memory. |
||||||
|