Formarea profesională continuă a cadrelor didactice prin documente de politici educaţionale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
910 45
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 13:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.132 (64)
Educație (14334)
SM ISO690:2012
AFANAS, Aliona. Formarea profesională continuă a cadrelor didactice prin documente de politici educaţionale. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 7-10. ISBN 978-9975-88-042-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2018
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2018

Formarea profesională continuă a cadrelor didactice prin documente de politici educaţionale

CZU: 371.132

Pag. 7-10

Afanas Aliona
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2018


Rezumat

L’article présente la formation professionnelle continue des enseignants par les documents de politiques educatifs. En République de Moldava, la formation professionnelle continue des enseignants est un droit qui passe, essentiellement, par la formation professionnelle et la conversion professionnelle. Les formations professionnelles continues assurent le développement professionnel des enseignants et entrent dans le système d'évaluation / équivalence à travers des crédits professionnels transférables. La formation professionnelle continue a lieu dans différents domaines d'activité. On présente les éléments d'une formation professionnelle continue de qualité, analysés dans la littérature de spécialité.