Metode interactive ca un element motivant în predarea-învăţarea unei limbi străine
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
754 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 11:29
SM ISO690:2012
GUŢUL-GORDIENCO, Irina, PANAINTE, Lidia. Metode interactive ca un element motivant în predarea-învăţarea unei limbi străine. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.3, pp. 101-103. ISBN 978-9975-75-836-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.3, 2016
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic"
Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016

Metode interactive ca un element motivant în predarea-învăţarea unei limbi străine

JEL: A:23

Pag. 101-103

Guţul-Gordienco Irina, Panainte Lidia
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2018


Rezumat

The aim of this article is to give suggestions for motivating, engaging and creating interest in learning a foreign language among students in order to encourage them to interact and participate in classroom practices. This article describes some of the most effective, interesting and interactive methods of teaching. These methods lead learners to form a system of knowledge, skills, abilities, capacities and to develop their critical thinking, creativity, and communication skills. Motivating and involving students to participate in classroom practices or activities is the task of the teachers. The both factors motivate the cognitive and affective interest of students to carry out successfully a task.

Cuvinte-cheie
motivare, limbă străină, metode, profesor,

brainstorming