Un nou model de curriculum pentru o calitate superioară în educaţie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
947 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-26 16:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.014.5 (102)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
HADÎRCĂ, Maria. Un nou model de curriculum pentru o calitate superioară în educaţie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 5-6(99-100), pp. 3-7. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(99-100) / 2016 / ISSN 1810-6455

Un nou model de curriculum pentru o calitate superioară în educaţie

A new model of curriculum towards advanced quality in education

CZU: 37.014.5

Pag. 3-7

Hadîrcă Maria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 13 martie 2018


Rezumat

Articolul descrie modelul educativ proiectat pentru eficientizarea educaţiei în secolul XXI, evidenţiază lipsa la nivelul sistemului de învăţământ a unei politici explicite şi coerente privind dezvoltarea curriculumului şcolar, prezintă transdisciplinaritatea drept o cale logică de evoluţie a cunoaşterii educaţionale şi a calităţii învăţării, argumentând necesitatea dezvoltării curriculumului din perspectiva învăţării transdisciplinare în vederea formării competenţelor-cheie stabilite ca finalităţi ale procesului educaţional

The article describes the educational model planned for optimizing education in the XXI century, highlights the lack of transparency and consistency in developing the school curriculum, presents cross-curricular activity as a logical step forward to the pedagogical knowledge and quality of education. It brings arguments for developing the curriculum from a cross-curricular teaching perspective with a view to forming and developing the key competences settled as goals of the educational process. 

Cuvinte-cheie
educational model, quality of education,

pedagogical knowledge, developing the school curriculum, cross-curricular activity, key competences.