Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
946 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-26 16:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.5 (102) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria. Un nou model de curriculum pentru o calitate superioară în educaţie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 5-6(99-100), pp. 3-7. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(99-100) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014.5 | ||||||
Pag. 3-7 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul descrie modelul educativ proiectat pentru eficientizarea educaţiei în secolul XXI, evidenţiază lipsa la nivelul sistemului de învăţământ a unei politici explicite şi coerente privind dezvoltarea curriculumului şcolar, prezintă transdisciplinaritatea drept o cale logică de evoluţie a cunoaşterii educaţionale şi a calităţii învăţării, argumentând necesitatea dezvoltării curriculumului din perspectiva învăţării transdisciplinare în vederea formării competenţelor-cheie stabilite ca finalităţi ale procesului educaţional |
||||||
Cuvinte-cheie educational model, quality of education, pedagogical knowledge, developing the school curriculum, cross-curricular activity, key competences. |
||||||
|