Unele aspecte ale inadaptarii adolescentilor contemporani la sarcinile scolaritatii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
650 39
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 11:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.8:37.017 (1)
Psihologie (3397)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
CARANFIL, Narcisa Gianina. Unele aspecte ale inadaptarii adolescentilor contemporani la sarcinile scolaritatii. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2017, nr. 3-4(31), pp. 34-43. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 3-4(31) / 2017 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Unele aspecte ale inadaptarii adolescentilor contemporani la sarcinile scolaritatii

Some aspects of maladjustment at school in gtasks of  contemporary adolescents

CZU: 159.922.8:37.017

Pag. 34-43

Caranfil Narcisa Gianina
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 decembrie 2017


Rezumat

Această lucrare își concentrează atenția asupra provocărilor pe care adolescenții contemporani le întâmpină în traiectoria școlarității. În ultimele decenii, au fost observate în multe țări o serie de fenomene indezirabile, precum scăderea motivației în domeniul școlar în rândul elevilor, subrealizarea, eșecul școlar sau abandonul prematur al traseului educațional. Aceste fenomene au la bază o varietate largă de factori. Cunoașterea și înțelegerea complexității subrealizării în domeniul școlar, eșecului și abandonului școlar reprezintă una dintre cele mai importante sarcini strategice pentru profesioniștii care lucrează în educație.

This paper focuses on the challenges which face contemporary adolescents in their schooling trajectory. For the last decades, have been observed in many countries several undesirable phenomena, such as decrease in school of motivation among undergraduates, academic underachievement, school failure, and early school dropout. A wide range of factors accounts for these phenomena. Knowing and understanding the complexity of academic underachievement, school failure, and school dropout is one of the most important strategic tasks for professionals working in education.

Cuvinte-cheie
adolescenţi, școlaritate, adaptare, subrealizare școlară, eşec şcolar, abandon şcolar