Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1082 140 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 19:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.762:376.015.3 (1) |
Psihologie (3383) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
SM ISO690:2012 MAXIMCIUC, Victoria, CENUŞA, Ina. Stimularea dezvoltării limbajului la copiii cu tulburarea de spectru autist. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2017, nr. 3-4(31), pp. 44-54. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 3-4(31) / 2017 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.762:376.015.3 | ||||||
Pag. 44-54 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problema dezvoltării limbajului la copiii de spectru autist (TSA) devine tot mai actuală. În practică, cele mai dese plângeri din partea părinților – sunt lipsa limbajului sau prezența tulburărilor de limbaj. În literatura de specialitate există un șir de cercetări consacrate specificului dezvoltării laturilor limbajului, există metode de intervenție, însă TSA este o dizabilitate multiplă cu o diversitatea majoră a tulburărilor de limbaj chiar în limitele unei stări patologice incluse în acest spectru. Articolul atrage atenția asupra importanței cercetărilor asupra studiilor de caz pentru o mai bună înțelegere a particularităților dezvoltării limbajului și sugerează necesitatea elaborării programelor individualizate. |
||||||
Cuvinte-cheie limbaj, tulburare de spectru autist, dezvoltare, intervenție, individualizat. |
||||||
|