Reflecţii cu privire la educaţia centrată pe elev (ECE)
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
732 50
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 00:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.03 (779)
Educație (14391)
SM ISO690:2012
SOLOVEI, Rodica. Reflecţii cu privire la educaţia centrată pe elev (ECE). In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 1(71), pp. 38-42. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(71) / 2012 / ISSN 1810-6455

Reflecţii cu privire la educaţia centrată pe elev (ECE)
CZU: 37.03

Pag. 38-42

Solovei Rodica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 16 septembrie 2017


Rezumat

Acest articol actualizează conceptul de educaţie centrată pe elev, care constituie un cadru propice pentru planificarea şi realizarea procesului instructiv-educativ în manieră activă şi interactivă. Principiile directoare ale educaţiei centrate pe elev sînt prezentate sumar, din perspectivă teoretică şi aplicativă. Sugestiile metodologice propuse se referă la disciplina şcolară Educaţia civică.

This article updates the concept of studentcentered education, which is a propitious framework for the design and organization of educational process in an active/ interactive manner. The guiding principles of student-centered education are presented summarily, from theoretical and practical perspective. The presented methodological suggestions refer to the school discipline Civic education.