E-learning: perspectivă fără alternative
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
570 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-04 22:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004 (110)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. E-learning: perspectivă fără alternative. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 4(74), p. 12. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(74) / 2012 / ISSN 1810-6455

E-learning: perspectivă fără alternative
CZU: 37.016:004

Pag. 12-12

Goraş-Postică Viorica
 
Centrul Educaţional Pro Didactica
 
 
Disponibil în IBN: 7 septembrie 2017