Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
654 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 14:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014 (255) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 CHICU, Valentina. Evaluarea în incluziunea educațională: de la teorie la practică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 84-86. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014 | ||||||
Pag. 84-86 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține repere teoretico-practice ale abordării integralizate a evaluării în educația incluzivă și constituie un suport pentru cadrele didactice care construiesc procesul educațional pentru copiii cu cerințe educative speciale în baza Planului Educațional Individualizat. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluation, special educational needs, inclusive education, finalities, Individualized Educational Plan |
||||||
|