Evaluarea în incluziunea educațională: de la teorie la practică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
654 46
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 14:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.014 (255)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
CHICU, Valentina. Evaluarea în incluziunea educațională: de la teorie la practică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 84-86. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455

Evaluarea în incluziunea educațională: de la teorie la practică
CZU: 37.014

Pag. 84-86

Chicu Valentina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 31 august 2017


Rezumat

Articolul conține repere teoretico-practice ale abordării integralizate a evaluării în educația incluzivă și constituie un suport pentru cadrele didactice care construiesc procesul educațional pentru copiii cu cerințe educative speciale în baza Planului Educațional Individualizat.

The article contains theoretical and practical landmarks of integralizate approach to assessment in inclusive education and constitute a support for teachers who build educational process for children with special educational needs based on the Individualized Educational Plan.

Cuvinte-cheie
evaluation, special educational needs, inclusive education, finalities,

Individualized Educational Plan