Aspecte metodologice de evaluare a competenţei şcolare la lecţiile de fizică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
601 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-07 10:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:53 (37)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
Fizică (1722)
SM ISO690:2012
BOTGROS, Ion, FRANŢUZAN, Ludmila. Aspecte metodologice de evaluare a competenţei şcolare la lecţiile de fizică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 87-90. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455

Aspecte metodologice de evaluare a competenţei şcolare la lecţiile de fizică
CZU: 37.016:53

Pag. 87-90

Botgros Ion, Franţuzan Ludmila
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 31 august 2017


Rezumat

Articolul dat se referă la evaluarea competenței de cunoaștere științifică la lecțiile de fizică. În contextul formării de competențe, procesul educațional poate fi divizat în unități de învățare, care presupun achiziții teoretice și achiziții practice. Evaluarea celor două tipuri de achiziții este prezentată printr-un test sub formă de tabel.

In this article is reflected the problem of evaluation of scientific knowledge competence the lessons of Physics. In the context of forming the competences, the educational process at a learning unit can be divided in two types of acquisition: theoretical acquisition and practical acquisition. Evaluation of the each type of acquisition is determined by the evaluation test presented in the table.

Cuvinte-cheie
evaluation, scientific knowledge, school competence, physics,

theoretical and practical acquisition