Evaluarea proiectului de intervenţie educaţională: precizări conceptuale şi instrumentale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1107 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-24 02:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.025 (77)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Evaluarea proiectului de intervenţie educaţională: precizări conceptuale şi instrumentale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 54-58. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455

Evaluarea proiectului de intervenţie educaţională: precizări conceptuale şi instrumentale
CZU: 37.025

Pag. 54-58

Goraş-Postică Viorica
 
Молдавский Государственный Университет
 
 
Disponibil în IBN: 31 august 2017


Rezumat

Articolul reflectă sinteza unui studiu mai amplu legat de problematica evaluării proiectelor educaţionale de intervenţie, la nivel de obiective, proces, rezultate şi impact, propunînd precizări conceptuale şi instrumentale.

Article proposes the results of a larger study of assessing issues related to educational intervention projects at level of objectives, process, outcomes and impact, offering conceptual and instrumental details.

Cuvinte-cheie
project, evaluation, impact,

educational intervention, concept of evaluation, indicators of performance