Creşte calitativ învăţarea la elevii din cursul superior al liceului la discipline din cîmpul de dezvoltare al unui opţional interdisciplinar?
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
653 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-23 22:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:53 (11)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Fizică (1735)
SM ISO690:2012
CROCNAN, Daniel-Ovidiu, BOCANCEA, Viorel. Creşte calitativ învăţarea la elevii din cursul superior al liceului la discipline din cîmpul de dezvoltare al unui opţional interdisciplinar? In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 26-29. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455

Creşte calitativ învăţarea la elevii din cursul superior al liceului la discipline din cîmpul de dezvoltare al unui opţional interdisciplinar?
CZU: 37.016.046:53

Pag. 26-29

Crocnan Daniel-Ovidiu, Bocancea Viorel
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 30 august 2017


Rezumat

Acest articol este rezultatul unui experiment pedagogic care şi-a propus să verifice ipoteza conform căreia curriculumul opţional interdisciplinar la fizică poate determina îmbunătăţirea rezultatelor la învăţătură a liceenilor la disciplinele din bazinul de dezvoltare al opţionalelor interdisciplinare. Se prezintă date concludente în favoarea acestei ipoteze.

Present paper is the result of a pedagogical experiment that proposed to test the hypothese that a Physics optional curriculum of interdisciplinary type can determine a learning improvement of high clasess liceum students at disciplines that support the development of the interdisciplinary optional. There are important facts that sustain this hypothese

Cuvinte-cheie
pedagogical experiment, interdisciplinarity,

a Physics optional, learning improvement, liceum students