Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
653 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-23 22:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:53 (11) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Fizică (1735) |
SM ISO690:2012 CROCNAN, Daniel-Ovidiu, BOCANCEA, Viorel. Creşte calitativ învăţarea la elevii din cursul superior al liceului la discipline din cîmpul de dezvoltare al unui opţional interdisciplinar? In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 26-29. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:53 | ||||||
Pag. 26-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol este rezultatul unui experiment pedagogic care şi-a propus să verifice ipoteza conform căreia curriculumul opţional interdisciplinar la fizică poate determina îmbunătăţirea rezultatelor la învăţătură a liceenilor la disciplinele din bazinul de dezvoltare al opţionalelor interdisciplinare. Se prezintă date concludente în favoarea acestei ipoteze. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogical experiment, interdisciplinarity, a Physics optional, learning improvement, liceum students |
||||||
|