Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
812 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-06 14:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:811.133.1 (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245) |
SM ISO690:2012 DUCA, Valeria. Dificultăţi de dezvoltare a vorbirii dialogate la studenţi în procesul de predare-învăţare a limbii franceze
. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 22-26. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147:811.133.1 | ||||||
Pag. 22-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Subliniind importanţa dezvoltării vorbirii dialogate la orele de limba franceză, articolul aduce în prim plan problemele cu care se confruntă studenţii în acest sens: construcţia şi organizarea internă a replicilor, înlănţuirea acestora în funcție de partenerii de dialog, intervenţia în dialog, planificarea liniei tactice de vorbire etc., în condiţiile particularităţii definitorii a dialogului – spontaneitatea. Reperarea dificultăţilor respective reprezintă o cale sigură de soluţionare a problemelor existente şi, în acelaşi timp, de eficientizare a procesului de dezvoltare la studenți a competenţei de a dialoga în limba franceză. |
||||||
Cuvinte-cheie la langue française, activités dialogiques, la compétence de dialoguer, la spontanéité, dialogue, construction |
||||||
|