Dificultăţi de dezvoltare a vorbirii dialogate la studenţi în procesul de predare-învăţare a limbii franceze
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
812 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-06 14:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:811.133.1 (2)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245)
SM ISO690:2012
DUCA, Valeria. Dificultăţi de dezvoltare a vorbirii dialogate la studenţi în procesul de predare-învăţare a limbii franceze . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 22-26. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455

Dificultăţi de dezvoltare a vorbirii dialogate la studenţi în procesul de predare-învăţare a limbii franceze
CZU: 378.147:811.133.1

Pag. 22-26

Duca Valeria
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 august 2017


Rezumat

Subliniind importanţa dezvoltării vorbirii dialogate la orele de limba franceză, articolul aduce în prim plan problemele cu care se confruntă studenţii în acest sens: construcţia şi organizarea internă a replicilor, înlănţuirea acestora în funcție de partenerii de dialog, intervenţia în dialog, planificarea liniei tactice de vorbire etc., în condiţiile particularităţii definitorii a dialogului – spontaneitatea. Reperarea dificultăţilor respective reprezintă o cale sigură de soluţionare a problemelor existente şi, în acelaşi timp, de eficientizare a procesului de dezvoltare la studenți a competenţei de a dialoga în limba franceză.

Tout en soulignant l’importance du développement de l’expression orale en interaction, cet article met en relief les problèmes principaux des étudiants pendant les activités dialogiques dans l’apprentissage de la langue française: la construction et l’organisation interne des répliques, leur enchaînement en dépendance des partenaires du dialogue, l’intervention dans le dialogue, la planification de la ligne tactique du dialogue, etc., dans les conditions de la particularité essentielle du dialogue – la spontanéité. Le repérage de ces difficultés c’est une voie sûre vers le solutionnement des problèmes existants et en même temps vers l’efficientisation du processus de développement de la compétence de dialoguer en langue française chez les étudiants.

Cuvinte-cheie
la langue française, activités dialogiques, la compétence de dialoguer, la spontanéité,

dialogue, construction