Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
887 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 08:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046 (259) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 GHICOV, Adrian. Formarea şi evaluarea competenţelor lingvistice şi literare: note definitorii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 19-22. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046 | ||||||
Pag. 19-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia lingvistică şi literar-artistică a elevilor în gimnaziu şi liceu abordează competenţa ca pe o achiziţie şcolară de bază. Proba competenţială la limba şi literatura română trebuie axată pe activitate plus cunoaştere, iar în demersul evaluativ, pentru măsurarea competenţei, vor fi, obligatoriu, aplicate principiile standardizării exersabile, valorificării potenţialului individualizat, aplicării itemilor de progres ca reflectare şi produs direct al competenţei. Astfel, competenţa lingvistică şi literară urmează să fie abordată ca un rezultat integrativ, nu ca o sumă de sub-competenţe. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluation, linguistic education, Romanian language and literature, linguistic and literary competence |
||||||
|