Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
968 91 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 16:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26 (152) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 CIOCĂNEL, Cristina. Autoevaluarea – un nou cadru de evaluare centrat pe reglarea procesului educativ. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 15-18. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.26 | ||||||
Pag. 15-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezent, evaluarea şcolară trebuie să devină dinamică, să fie centrată pe procesele mentale ale elevului, să favorizeze autoreglarea, autoreflecţia şi să înlocuiască concepţia statică, bazată pe control, examinare şi sancţiune. Autoevaluarea ocupă un loc important în practica evaluatorilor, care se dovedesc din ce în ce mai sensibilizaţi de implicarea elevului în reglarea învăţării. În contextul responsabilizării elevilor faţă de activitatea şcolară, conceptul de evaluare formatoare se asociază foarte puternic cu cel de autoevaluare. |
||||||
Cuvinte-cheie self assesment, autoreflection, permanent formation, concept of evaluation, school evaluation, motivation |
||||||
|