Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1275 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-06 13:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.017 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria, HADÎRCĂ, Adelina. Promovarea educaţiei pentru toleranţă în învăţămîntul secundar general. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 3(85), pp. 23-28. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(85) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.5.017 | ||||||
Pag. 23-28 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema educaţiei pentru toleranţă ca una dintre „noile educaţii” definite de programele UNESCO drept răspunsuri ale sistemelor educative la provocările lumii contemporane. Autoarele argumentează necesitatea conceptualizării, proiectării şi realizării educaţiei pentru toleranţă şi în învăţămîntul din R. Moldova, atrag atenţia asupra necesităţii pregătirii cadrelor didactice, prezintă scopul şi obiectivele, conţinuturile recomandate şi valorile promovate în cadrul cursului respectiv, formele posibile de organizare şi modalităţile de valorificare a acestei noi educaţii la nivelul învăţămîntului secundar general. |
||||||
Cuvinte-cheie education, educational system, cultural diversity, inclusion, tolerance, education for tolerance, curriculum, training, alterity |
||||||
|