Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1292 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-09-15 10:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (744) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
SM ISO690:2012 KAKOON, Katy. New dimensions of learning motivation. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2015, nr. 2(26), pp. 66-72. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | |||||||
Numărul 2(26) / 2015 / ISSN 1857-0445 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.015.3 | |||||||
Pag. 66-72 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Problema motivației este una dintre cele mai actuale în domeniul psihopeda-gogiei. Pe parcursul anilor au fost elaborate multiple teorii privind particularitățile sale, dar, în prezent, acestea par a fi irelevante în raport cu noile teorii care abordează motivația din perspectiva autorealizării. Cercetarea de față reflectă unele aspecte ale motivației pentru învățare , pornind de la orientările autorealizării. |
|||||||
Cuvinte-cheie psihopedagogie, motivaţie, autoeficacitate, teoria autodeterminării, reglare externă și internă |
|||||||
|