New dimensions of learning motivation
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1292 7
Ultima descărcare din IBN:
2021-09-15 10:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (744)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
SM ISO690:2012
KAKOON, Katy. New dimensions of learning motivation. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2015, nr. 2(26), pp. 66-72. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 2(26) / 2015 / ISSN 1857-0445

New dimensions of learning motivation
CZU: 37.015.3

Pag. 66-72

Kakoon Katy
 
Tiraspol State University
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2016


Rezumat

Problema motivației este una dintre cele mai actuale în domeniul psihopeda-gogiei. Pe parcursul anilor au fost elaborate multiple teorii privind particularitățile sale, dar, în prezent, acestea par a fi irelevante în raport cu noile teorii care abordează motivația din perspectiva autorealizării. Cercetarea de față reflectă unele aspecte ale motivației pentru învățare , pornind de la orientările autorealizării.

Cuvinte-cheie
psihopedagogie, motivaţie, autoeficacitate, teoria autodeterminării,

reglare externă și internă