Europenizarea politicilor mediatice naţionale: cazul Republicii Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
775 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-25 16:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
32.019.5:659.3(478+4) (1)
Politică (2943)
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389)
SM ISO690:2012
BEREGOI, Natalia. Europenizarea politicilor mediatice naţionale: cazul Republicii Moldova. In: Vector European, 2014, nr. 2, pp. 218-223. ISSN 2345-1106.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Vector European
Numărul 2 / 2014 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X

Europenizarea politicilor mediatice naţionale: cazul Republicii Moldova
CZU: 32.019.5:659.3(478+4)

Pag. 218-223

Beregoi Natalia
 
Institutul de Cercetări Juridice şi Politice al AŞM
 
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2016


Rezumat

Aderarea la Uniunea Europeană este însoţită obligatoriu de procesul de europenizare a noii entităţi statale, cu efecte asupra politicilor interne, structurilor şi funcţiilor instituţiilor de stat. Procesul de europenizare a politicilor mediatice din Republica Moldova cunoaşte noi accepţii şi progrese, datorită conştientizării importanţei acestora ca instrumente strategice de comunicare cu cetăţenii şi de informare a acestora despre procesele integraţioniste. Totodată, nu este lipsit de existenţa multor decalaje, contradicţii şi discrepanţe din cauză că statul are la dispoziţie resurse limitate, iar finanţările externe sunt insuficiente.

Joining the European Union is necessarily accompanied by the Europeanisation of new entities, affecting domestic policies, structures and functions of state institutions. The Europeanisation of media policy in the Republic of Moldova meets new meanings and progress, due to the awareness of its importance as a strategic tool for communicating with citizens and informing them about the integration processes. However, it is well up on the existence of many gaps, contradictions and discrepancies because the state has available limited resources and the external financing is insufficient.

Cuvinte-cheie
europenizare, politici mediatice, integrare europeană, mass-media,

transfer de politici