Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
775 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-25 16:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
32.019.5:659.3(478+4) (1) |
Politică (2943) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389) |
SM ISO690:2012 BEREGOI, Natalia. Europenizarea politicilor mediatice naţionale: cazul Republicii Moldova. In: Vector European, 2014, nr. 2, pp. 218-223. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 32.019.5:659.3(478+4) | ||||||
Pag. 218-223 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aderarea la Uniunea Europeană este însoţită obligatoriu de procesul de europenizare a noii entităţi statale, cu efecte asupra politicilor interne, structurilor şi funcţiilor instituţiilor de stat. Procesul de europenizare a politicilor mediatice din Republica Moldova cunoaşte noi accepţii şi progrese, datorită conştientizării importanţei acestora ca instrumente strategice de comunicare cu cetăţenii şi de informare a acestora despre procesele integraţioniste. Totodată, nu este lipsit de existenţa multor decalaje, contradicţii şi discrepanţe din cauză că statul are la dispoziţie resurse limitate, iar finanţările externe sunt insuficiente. |
||||||
Cuvinte-cheie europenizare, politici mediatice, integrare europeană, mass-media, transfer de politici |
||||||
|