Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1112 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 11:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[005+339.138]:338(478) (1) |
Management (1894) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (816) |
Situație economică. Politică economică. Conducerea economiei. Planificarea economiei. Producție. Servicii. Prețuri (2939) |
SM ISO690:2012 STURZA, Alexei. Managementul şi Marketingul inteligent: Promotori ai economiei cunoaşterii în Republica Moldova. In: Administrarea Publică, 2009, nr. 1(61), pp. 185-193. ISSN 1813-8489. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Administrarea Publică | ||||||
Numărul 1(61) / 2009 / ISSN 1813-8489 | ||||||
|
||||||
CZU: [005+339.138]:338(478) | ||||||
Pag. 185-193 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actually, the knowledge economy is considered the acme of the human civilization development, while learning organizations are its basic cells. Intelligent management and marketing are the main tools for building and developing learning organizations, thus accelerating the knowledge economy emergence, the Republic of Moldova inclusively. |
||||||
Cuvinte-cheie Economy, knowledge, knowledge economy, intelligent management, intelligent marketing |
||||||
|