Managementul şi Marketingul inteligent: Promotori ai economiei cunoaşterii în Republica Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1108 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 11:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[005+339.138]:338(478) (1)
Management (1894)
Probleme generale ale comerțului. Piața (816)
Situație economică. Politică economică. Conducerea economiei. Planificarea economiei. Producție. Servicii. Prețuri (2937)
SM ISO690:2012
STURZA, Alexei. Managementul şi Marketingul inteligent: Promotori ai economiei cunoaşterii în Republica Moldova. In: Administrarea Publică, 2009, nr. 1(61), pp. 185-193. ISSN 1813-8489.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Administrarea Publică
Numărul 1(61) / 2009 / ISSN 1813-8489

Managementul şi Marketingul inteligent: Promotori ai economiei cunoaşterii în Republica Moldova
CZU: [005+339.138]:338(478)

Pag. 185-193

Sturza Alexei
 
Academia de Administrare Publică, Republica Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 decembrie 2013


Rezumat

Actually, the knowledge economy is considered the acme of the human civilization development, while learning organizations are its basic cells. Intelligent management and marketing are the main tools for building and developing learning organizations, thus accelerating the knowledge economy emergence, the Republic of Moldova inclusively.

Cuvinte-cheie
Economy, knowledge, knowledge economy,

intelligent management, intelligent marketing