Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
882 93 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 17:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.148-053.2 (1) |
Publicitate. Reclamă (175) |
SM ISO690:2012 SOMEŞFĂLEAN, Vasilica-Magdalena. Mecanisme de influenţă a publicităţii televizate asupra copiilor. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2015, nr. 2(82), pp. 172-175. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 2(82) / 2015 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
CZU: 659.148-053.2 | ||||||
Pag. 172-175 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Influenţând atitudini, comportamente şi valori, televiziunea este considerată unul dintre cei mai mari „formatori”. După cum arată şi studiile desfăşurate în multe ţări, copiii sunt expuşi la reclame, la fel ca la orice alte programe, fără să facă de multe ori diferenţa, de unde şi posibilitatea unui impact direct asupra comportamentului lor. Chiar înainte să meargă, să vorbească, să citească sau să scrie, copiii sunt o ţintă directă pentru publicitari, pentru că reprezintă 3 pieţe: piaţa cumpărătorilor, a influenţatorilor şi piaţa viitorului. Scopul acestei lucrări este de a sublinia mecanismele prin care copiii sunt influenţaţi de reclamele televizate, în măsura în care au o putere de cumpărare semnificativă, care-i face cumpărători, mai mult sau mai puţin autonomi, în funcţie de vârsta lor. |
||||||
Cuvinte-cheie publicitate televizată, pester-power, brand., copii, influenţă, marketing |
||||||
|