Impactul strategiilor netradiţionale de reclamă utilizate în cadrul pieţei autohtone
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
799 68
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 23:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[339.138+659.16:658.87](478) (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
Publicitate. Reclamă (175)
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (88)
SM ISO690:2012
GAUGAŞ, Tatiana. Impactul strategiilor netradiţionale de reclamă utilizate în cadrul pieţei autohtone. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2015, nr. 2(82), pp. 176-184. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2(82) / 2015 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Impactul strategiilor netradiţionale de reclamă utilizate în cadrul pieţei autohtone
CZU: [339.138+659.16:658.87](478)

Pag. 176-184

Gaugaş Tatiana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 noiembrie 2015


Rezumat

În societatea contemporană strategiile netradiţionale de reclamă au devenit metode foarte populare de atragere a atenţiei şi de diferenţiere. Lipsind o abordare globală, conţinutul teoretic este foarte fragmentat, diferiţi autori descriind doar o parte a tematicii, aceasta fiind mai degrabă tratată prin exemple elocvente. Totodată, cercetătorii au identificat şi au analizat factorii care contribuie la dezvoltarea direcţiei respective în reclamă. În acest articol ne-am propus scopul de a analiza impactul strategiilor netradiţionale de reclamă asupra consumatorilor din Republica Moldova.

In modern society, non-conventional advertizing have become a popular means of grabbing attention and differentiation. Theoretical studies of non-traditional tactics in advertizing reason a comprehensive analysis of the issue, yet there are no complex studies that would reflect consumer reactions to untraditional advertizing in social and commercial advertizing context and there are no models developed on the basis of their results in the marketing literature. The aim of this article is to provide an analysis for the impact of untraditional advertizing on consumer behavior in Republic of Moldova.

Cuvinte-cheie
reclamă netradiţională, strategii de şoc în reclamă, guerilla marketing, reclamă socială, reclamă comercială.